Wyobraźnia - Drogą sukcesu do wszystkich bramek życia .

Hej każdemu z czytających tego bloga :) 
Nie wiem jak zacząć pisać , jakiego pierwszego zdania użyć i ni cholery nie mogę wymyślić a myślę nad tym od publikacji pierwszego wpisu  , haha

Turbocybernetyczny "Internet Meister"mylślał jeba..tki ,że napisanie Bloga to prościzna i Januszył na pewno nie będzie,w internetach  haha,  :D 


I ? I nie k...wa nie będę ;)
Myślałem jak was zachęcić do czytanie i se w tej pełnej wyobraźni , pomysłów w każdej praktycznie dziedzinie , główce mej małej narysowałem etap jak serial czy film i będzie spis treści podawany etapami, niech każdy osobno sam realizuje w głowie projekcje. Niech działa moc wyobraźni...

Wyobraź sobie niewyobrażalne ..Nie da się ;)
Wyobraź sobie Siebie i niewyobrażalne  .. ...Jest różnica ?  :D"


Za co kocham wyobraźnię i dlaczego uwielbiam kretywność i ludzi kreatywnych ?


Ponieważ to właśnie kreatywność idzie w parze z wyobraźnią i stanowią jeden nieodłączny element całego naszego życia .
Wobrażamy sobie wszystko każdego dnia , planując , marząc i robiąc nawet listę na zakupy ..
Ja sam układam codziennie coś dla siebie i wiem ,ze to co robię kiedyś mocno zaowocuje w przyszłości , ponieważ już widać duże,duże postępy i progres na diagramach analitycznych 😁
Dzięki wyobraźni postanowiłem zbrobić także tego bloga i dlatego też dla kogoś jestem nienormalny ,inny i jestem wariatem .. Odczułem tego typu wrażenie u większości poznanych przeze mnie osób oraz najbliższych i najbliższej rodziny
Jeśli ktoś słyszał i słyszy od dzieciństwa swoje otoczenie i najbliższych , że
 - "Nie dasz rady , będziesz nikim , nie umiesz , kłamiesz i pleciesz bzdury "  to koniec końców przychodzi taki moment w życiu człowieka tak jak w moim przypadku , że człowiek bierze te słowa tak mocno do Siebie . Tak go uwierają i bolą , że w końcu sam zaczyna w to wszystko wierzyć i popada w niepewności nawet  w depresję ,nie wiedząc o tym.
Nie w moim przypadku . Depresji nie miałem i zamierzać mieć też nie , gdyż zazwyczaj głowę mam na karku , naładowaną optymizmem, pomysłów i ambicji 😁
Słyszałem, że nie dam rady i słyszałem również, że gadam trzy po trzy i głupoty. Słyszałem, że jestem głupi ... Opowiadając zaledwie tylko o swoich planach i marzeniach , które potrzebują czasu , wkładu i pomocnej dłoni ... Borykam się z tymi obawami do dzisiaj i do dzisiaj siedzą mi w głowie . Nie pozwalam jedynie by negatywne emocje i uczucia zawładnęły mym umysłem . Jestem spokojny , zrelaksowany i piszę .. Moją historię , (która mam nadzieję da Ci dużo do zrozumienia , którego Mi brakuje cholernie na codzień) , da kopa motywacji, energii i pobudzi wyobraźnię , że możesz wszystko, tylko nigdy nie trać wiary w siebie i  pewności, że Ci się uda.

Kiedy to stracisz ,stracisz więcej niż możesz wyobrazić. Mając pewność siebie i wiarę w swoje możliwości jesteś bogatszy od większości ludzi , którzy boją się ,lub ktoś wmówił im od dziecka że  nie dadzą rady ....

Nastepnym tekstem będzie już krótka historia  dziecka, czyli moje dzieciństwo -przebieg, wzloty , upadki dzieciństwa , błędy dziecka , moja walka z utratą pewności i wiary we wlasne możliwości , zwątpienie w pewność siebie , wady i zalety ..

Zapraszam i dziękuję za przeczytanie 😊😊

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Prezentacja Bloga