Prezentacja Bloga

Jestem Szymon Ostrowski...




Nie dawno skończyłem 29 lat ..  Niby nic wielkiego , ale dla mnie jakoś nie bardzo idzie pojąć , dlaczego My ludzie się starzejemy. Dzięki temu z dwojga złego , udało mi się wyciągnąć dużo dla Siebie ,gdy nieustanna chęć bycia młodym i pięknym wygrywa pierwsze miejsce w naszym życiu, a przecież starzenie się ma swoje także swoje piękne uroki w pełnej okazałości ... Nie piszę  nigdzie że jestem stary czy coś w tym stylu,  bo podobno,nie ważne  ile masz ...a na ile się czujesz ..bla bla łe kochani ;)

"Najpiękniejsza rzecz starzenia się wg mnie -to ROZUM ,INTELIGENCJA oraz NAUKA na błędach |"




Chcę opowiedzieć historię .. swoją historię i początki od małego wzorowego geniusza , dobrze zapowiadającego się chłopaka z fajnymi możliwościami , dobrą reputacją i wzorowymi ocenami ,aż do momentu kiedy ów wzorowy chłopak dał ponieść się kolegom , emocjom okresu dojrzewania czy -,, Nie wiem , ku..wa jak to nazwać i dobrać odpowiednie słowa bo " rozpie..dol , chaos ,nieład , deprecha, ćpanie , alkohol , ćpanie do potęgi , nie ogar życia , wyjebka itp,itd .. to chyba za mało odpowiednie wyrażenia .


  • Zapraszam do mojej autopsji i autobiografii .


Na PEWNO BĘDZIE ciekawie , mądrze, życiowo , uczuciowo, ironicznie, śmiesznie , dobrze ,żle , chujowo i stabilnie , nerwowo,  sensacyjnie , SZCZERZE. 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wyobraźnia - Drogą sukcesu do wszystkich bramek życia .